دانستنی های تخصصی شال و روسری

ارسال سریع شال و روسری به تمامی نقاط کشور

ارسال سریع شال و روسری به تمام کشور در فروشگاه شالن

امروزه خریدهای اینترنتی جای زیادی در زندگی همه ما باز کرده است؛ به نحوی که مزایای خرید اینترنتی و خرید آنلاین هر محصولی برای همه به موضوعی بدیهی تبدیل شده است. البته خرید اینترنتی اصول خاص خود را نیز دارا می‌باشد که این اصول را می‌توانید در مقاله کاربردی “ خرید اینترنتی شال و روسری از این به بعد برات جذاب می‌شه ” مطالعه بفرمایید. یکی از مهم ترین موارد در خریدهای اینترنتی از جمله خرید شال و روسری، مدت زمانی است که طول می‌کشد تا محصول به دست ما برسد. بنابراین در خرید محصولی مانند شال یا روسری، ارسال سریع شال و روسری از مهم ترین مواردی است که برای اغلب مشتریان مد نظر خواهد بود. در ادامه به بررسی روش‌های ارسال و عوامل موثر در مدت زمان ارسال شال و روسری می‌پردازیم.

 

ارسال سریع شال و روسری در فروشگاه شالن

 

می‌توان گفت مدت زمان ارسال شال و روسری به عوامل مختلفی بستگی دارد که از جمله آن موارد می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • روش‌های ارسال مرسوله شال و روسری
  • سرعت العمل فروشگاه در پردازش سفارش شال و روسری
  • مدت زمان آمده سازی مرسوله و رساندن تا مرحله ارسال نهایی

 

۱- روش‌های ارسال مرسوله شال و روسری (روش‌های ارسال سریع شال و روسری)

برای ارسال شال و روسری روش‌های مختلفی در کشور وجود دارد. هر یک از روش‌های ارسال نقاط مثبت و منفی خاص خود را دارا می‌باشند و فروشگاهی که بتواند به بهترین شکل از این روش‌ها برای ارسال مرسوله‌های شال و روسری خود استفاده کند در این حوزه پیشتاز خواهد بود. روش های کلی ارسال مرسوله شامل ارسال توسط اداره پست، شرکت تیپاکس، باربری، یارپست، پست بار، پستکس و … می‌باشد که در ادامه به بررسی برخی از مهم‌ترین این موارد می‌پردازیم.

 

الف)‌ ارسال شال و روسری از طریق اداره پست 

می‌توان گفت اصلی ترین و قدیمی ترین شیوه ارسال مرسولات در ایران، به اداره پست برمی‌گردد. هم اکنون نیز پر کاربردترین روش ارسال مرسولات از جمله شال و روسری و سایر پوشاک از طریق اداره پست می‌باشد. اداره پست با داشتن شعبات مختلف در تمامی شهرهای کشور، به مطمئن ترین و پر استفاده ترین روش ارسال تبدیل شده است.

ارسال سریع شال و روسری از طریق اداره پست میسر می‌باشد؛ به شرطیکه بسته پستی در زمان صحیح به اداره پست تحویل داده شود و از بین سه روش ارسال اداره پست که در ادامه خواهیم گفت، مورد مناسب انتخاب گردد.

همانطور که گفته شد ارسال پستی شال و روسری ، به سه روش امکان پذیر است:

۱) پست پیشتاز

۲) پست سفارشی

۳) پست عادی

۴) پست دو قبضه

۵) پست یافته

 

۱) پست پیشتاز شال و روسری

می‌توان گفت این نوع پست را سریع ترین مورد برای ارسال شال و روسری معرفی کرد که در این روش مرسوله شال و روسری در مدت زمان ۲۴ الی ۴۸ ساعت کاری به مقصد می رسد. و این زمان بسته به مسافت فروشگاه یا کمپانی شالن با مقصد تغییر می‌کند. از ویژگی های این نوع ارسال می توان به دریافت بارکد مرسوله اشاره نمود که از طریق آن می توان وضعیت و موقعیت لحظه‌ای مرسوله شال و روسری را بررسی کرد.

فروشگاه شال و روسری شالن، عمده سفارشات خود را از طریق پست پیشتاز ارسال می‌نماید. در این روش هدف شالن که ارسال سریع شال و روسری می‌باشد، محقق می‌گردد. البته موارد دیگری نیز وجود دارد که به سرعت بخشیدن ارسال کمک می‌کند که شالن از آن موارد نیز در ارسال مرسوله بهره می‌گیرد. برای رهیگیری مرسوله‌های پستی ارسالی توسط شالن می‌توانید به سایت رهگیری اداره پست مراجعه کنید.

ارسال سریع شال و روسری با پست پیشتاز

 

۲)  پست سفارشی شال و روسری

پست سفارشی یکی از پرطرفدارترین سرویس‌های پستی کشور می‌باشد و استفاده از آن برای ارسال کالا یا نامه صورت می‌گیرد. از خصوصیات این نوع پست می‌توان به ارسال سریع شال و روسری یا مرسوبه پستی دیگر اشاره نمود. در این شیوه ارسال پستی ماموران پست در هنگام تحویل بار، از گیرنده مرسوله تأییدیه لازمه را می‌گیرند.

سفارش عادی شال و روسری

۳) پست عادی شال و روسری

روشی قدیمی و نوستالژی ارسال پستی، پست عادی می‌باشد. ارسال در این روش از طریق صندوق های اداره پست انجام می گیرد. عموما از این روش برای ارسال نامه و نسخ کاغذی و … استفاده می‌گردد و برای ارسال شال و روسری این روش کاربرد چندانی ندارد.

۴) پست دو قبضه شال و روسری

این روش ارسال پستی عمدتا در زمان‌هایی استفاده می‌گردد فرستنده حساسیت بالایی برای ارسال مرسوله شال و روسری یا کالای خود دارد. هزینه ارسال این نوع پستی، نسبت به موارد دیگر کمی بالاتر می‌باشد.

فروشگاه شالن در برخی موارد که شال یا روسری از ارزش مادی بالایی برخوردار است و لزوم بر حفظ تمامی حساسیت‌های لازم بر روی مرسوله می‌باشد، از این روش استفاده میکند. این امر موجب می‌گردد که علاوه بر ارسال سریع شال و روسری توسط شالن، قدرت انتخاب مشتریان برای ارسال در شیوه‌های مختلف نیز بالا باشد. شالن همواره در راستای ارتقای انتخاب مشتری حرکت و تلاش می‌کند.

۵) پست یافته

این مورد از پست برای ارسال شال و روسری و کالا استفاده نمی‌گردد. از آن برای بازگرداندن مدارک مفقودی که به اداره پست برده می‌شود استفاده می‌گردد.

فروشگاه شال و روسری شالن ارسال سریع شال و روسری مجلسی

ب) ارسال شال و روسری از طریق شرکت تیپاکس

یکی از شرکت‌های حمل کالا که اخیرا جایگاه بسیار خوبی بین مردم پیدا کرده است، تیپاکس می‌باشد. شعب تیپاکس نیز در اغلب شهرهای کشور وجود دارد. بنابراین برای ارسال سریع شال و روسری تیپاکس نیز گزینه مناسبی و پرکاربردی می‌باشد. هزینه ارسال بسته‌های تیپاکس شال و روسری بر حسب مسافت بین مبدا و مقصد و نیز وزن بسته تعیین می‌گردد.

فروشگاه شال و روسری شالن با احتساب و در نظر گیری شرایط مختلف از تیپاکس نیز استفاده می‌کند. فروشگاه شالن در صورت تشخیص اینکه مرسوله شال و روسری از طریق تیپاکس سریع تر از پست پیشتاز به دست مشتری می‌رسد،‌ این نوع ارسال را جایگزین ارسال پستی می‌کند. این امر بدین منظور است که بسته شال یا روسری سریع تر از هر زمانی به دست مشتری گرامی برسد.

ارسال رایگان شال و روسری

پ) ارسال شال و روسری از طریق باربری

یکی دیگر از روش‌های ارسال و حمل و نقل کالا از جمله شال و روسری روش باربری می‌باشد‌. باربری‌ها شرکت‌هایی هستند که در زمینه انتقال و ترانزیت بین شهری فعالیت می‌کنند. عموما استفاده از باربری در ارسال اجناس با حجم بالا استفاده میگردد. مدت زمان رسیدن مرسوله توسط باربری به فاضله بین شهرهای مبدا و مقصد بستگی دارد و از یک روز تا ۵ روز متغیر می‌باشد.

فروشگاه شالن برای ارسال سفارشات عمده شال و روسری برای مشتریان گرامی، عمدتا از ارسال باربری شال و روسری استفاده میکند. این روش را نیز می‌توان در عمده فروشی جزو روشهای ارسال سریع شال و روسری نام برد.

ت) ارسال شال و روسری از طریق سایر شرکت‌های حمل و نقل

سایر شرکت های حمل و نقل نیز وجود دارد که عموماً از اقبال عمومی کمتری بهره می‌برند. فروشگاه شالن همواره برای ارسال از روش‌های سریع و معتبر استفاده می‌کند.

ث) ارسال شال و روسری از طریق پیک

روش دیگری که برای ارسال شال و روسری یا کالای دیگر می‌توان استفاده کرد، استفاده از پیک می‌باشد. ارسال با پیک مزایا و معایب مختص خود را دارد که گاهی میتواند مفید باشد و گاهی هم اینگونه نباشد. در ارسال با پیک نکته حائز اهمیت این است که  فروشگاه با شهر مشتری یکسان باشد. این خود محدودیت بزرگی را برای فروش شال و روسری صرفا به صورت پیکی ایجاد میکند. اما اگر شهر یکسان باشد، می‌توان گفت ارسال سریع شال و روسری به بهترین شکل ممکن میسر می‌گردد. در واقع از این روش می‌توان به عنوان سریع ترین شیوه ارسال شال و روسری اسم برد.

فروشگاه شالن علاوه بر پست، تیپاکس، باربری و … از روش ارسال با پیک نیز به خوبی بهره می‌برد به نحوی که به محض خرید مشتری از فروشگاه، با ارسال پیک توسط شالن ، شال یا روسری سفارش شده، ظرف مدت زمان یک الی دو ساعت به دست مشتری می‌رسد! این بسیار ایده آل می‌باشد. در حال حاضر ارسال با پیک فقط در شهر قم فعال می‌باشد (ارسال شال و روسری در قم با پیک)  و به زودی در تهران و کرج نیز ارسال با پیک راه‌اندازی میگردد. در ادامه ارسال پیکی توسط شالن در سرتاسر شهرهای کشورمان رو به گسترش خواهد بود.

ارسال پیک شال و روسری با موتور پیک

 


۲- سرعت العمل فروشگاه در پردازش سفارش شال و روسری

دومین عامل در سریع‌تر رسیدن سفارش شال و روسری به دست مشتری، سرعت العمل فروشگاه شال و روسری در پردازش سفارش می‌باشد. در حاضر سفارش‌های اینترنتی شال و روسری از طریق روش‌های گوناگون صورت میگرد. از جمله این بسترها می‌توان به سایت، اینستاگرام، تلگرام و… اشاره نمود. سفارش از طریق اینستاگرام و تلگرام به سبب اینکه فرآیند پاسخگویی و اعلام موجودی توسط اپراتور باید شکل گیرد عملا سرعت عمل فروش و پردازش سفارش پایین می‌‌آید. اما این مشکلات در سفارش از طریق وبسایت شال و روسری، پیش نمی‌آید. چرا که در این روش تمامی کارها به صورت سیستمی انجام می‌گردد.

فروشگاه شالن، با درنظر گرفتن نکات فوق بزرگترین و جامع ترین فروشگاه اینترنتی شال و روسری کشور را در بستر وبسایت راه اندازی نموده که می‌توان گفت اطلاعات و مقالات موجود در سایت شالن، این وبسایت را به تخصصی ترین فروشگاه اینترنتی شال و روسری تبدیل نموده است.

شالن سریع ترین ارسال شال و روسری جدید

 

۳- مدت زمان آماده سازی مرسوله و رساندن تا مرحله ارسال نهایی

عامل دیگری که در زمان رسیدن بسته شال و روسری به دست مشتری دخیل می‌باشد، سرعت عمل فروشگاه در آماده سازی بسته شال و روسری و تحویل آن به اداره پست، تیپاکس، باربری، پیک یا … می‌باشد. داشتن برنامه ریزی مداوم و منظم برای تحویل دهی سفارشات نکته بسیار حائز اهمیتی در این حیطه می‌باشد. ممکن است یک فروشگاه بعد از دریافت سفارش، مرسوله را برای ارسال در سک روز در هفته گرد آوری کند چرا که بتواند از هزینه‌های جانبی حمل و نقل پرهیز کند و این موجب می‌گردد مدت زمانی که طول می‌کشد بسته به دست مشتری برسد تحت این عامل نیز تغییر کند.

فروشگاه شال و روسری شالن،‌ با هدف اینکه سفارش شال و روسری در سریع‌ترین زمان ممکن به دست مشتری برسد، بسته‌بندی سفارش را به صورت ‌آنی و در لحظه انجام می‌دهد و در اولین زمان ممکن بسته سفارش را به واحد حمل و نقلِ سریع، انتقال می‌دهد.

نتیجه گیری کلی

در نهایت می‌توان گفت ارسال سریع شال و روسری در یک فروشگاه اینترنتی و آنلاین شال و روسری امری بسیار مهم است تا جاییکه می‌تواند دلیلی باشد تا آن فروشگاه به بهترین فروشگاه شال و روسری مبدل گردد. عوامل متعددی در انتخاب عنوان بهترین فروشگاه شال و روسری دخیل هستند که جزئیات دقیق آن را می‌توانید در مقاله “بهترین شال و روسری فروشی” مطالعه بفرمایید.

فروشگاه شالن با در نظر گرفتن تمامی موارد و علوم فوق و با به روزرسانی علم خود همواره تلاش نموده تا از تمامی بسترهای موجود به بهترین شکل استفاده نموده تا سفارشات شما مشتریان گرانقدر را در کوتاه ترین زمان ممکن از ۲ ساعت تا ۴۸ ساعت به دستتان برساند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *